На колегії Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради, яка відбулася 27 березня 2024 року у форматі онлайн, розглянули три питання:
І. Про результати участі здобувачів освіти Рівненської міської територіальної громади у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів та інтелектуальних конкурсах у 2023/2024 навчальному році.
ІІ. Про результативність роботи міської психологічної служби в умовах війни.
ІІІ. Про пілотне дослідження з теми «Допрофільна позашкільна освіта в старших класах закладів загальної середньої освіти».
Засідання було розширеним, адже до обговорення питань долучилися не тільки члени колегії, а й директори закладів освіти Рівненської міської територіальної громади.
До подолання викликів мають бути залучені всі учасники освітнього процесу. Тому спікером колегії став Микола Мартинюк, стипендіат Президента України, переможець Всеукраїнських олімпіад з історії та географії (2023), учасник ІV етапу з трьох олімпіад (2024), десятикласник РЛ № 8, який за пропонував свій погляд на таку дилему: учень для олімпіад чи олімпіади для учня?
Як виховувати ерудовану дитину? Не рецептами, а досвідом з учасниками колегії поділилася Ольга Кузьменко, мама Олександра Кузьменка, стипендіата Кабінету Міністрів України, переможця ІV етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури (2023, РГ № 5), юного поета, учня РЛ «Колегіум».
Як «виростити» переможця інтелектуальних змагань? Про інструменти сучасного вчителя, які можна успішно використовувати в цьому процесі, розповіла Катерина Попова, наставниця переможців інтелектуальних змагань, учителька історії РЛ № 19.
Олімпіади та інтелектуальні конкурси під час війни: змінити не можна залишити. "Де поставити кому?" - таким дискусійним був початок і завершення виступу Мирослави Жовтан, директорки КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» РМР.
Особлива увага сьогодні прикута до психоемоційного стану всіх учасників освітнього процесу. Про системну та дієву психологічну підтримку учнів, учителів, захисників, внутрішньо переміщених осіб через консультації, ресурсні зустрічі, кола підтримки, тренінги та інші форми розповіла Галина Опанасюк, директорка Навчально-методичного центру психологічної служби Управління освіти.
Досвідом створення безпечного середовища для дітей дошкільного віку поділилася Олена Ляшук, директорка закладу дошкільної освіти № 8. Про те, як здійснюється психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах війни в закладі загальної середньої освіти, розповів Віктор Бортник, директор ліцею № 25.
Першим зворотним зв'язком про пілотне дослідження як крок до профільної освіти, про напрями дослідження – економічний, інформаційні технології, екологічний, театральний, поділилася Ірина Первушевська, директор Палацу дітей і молоді.
За результатами обговорення питань було прийнято Ухвалу колегії.
Озвучувати проблеми, діяти відповідально, взаємодіяти заради дітей, берегти себе і рідних, піклуватися про ближнього - це те, що дозволяє успішно виконувати будь-які рішення та ухвали!